• Comparte a Telegram
  • Comparte a WhatsApp
  • Imprimir

Compromisos de la OGE

Fieles a nuestro lema, en nuestra tarea de cada día buscamos que el cumplimiento de las obligaciones administrativas de las empresas en relación a los trámites que gestiona suponga la mínima carga necesaria.

Por ello se compromete a:

  • Ofrecer una información clara, completa y adecuada a cualquier consulta sobre las tramitaciones que tiene encomendadas y, en su caso, resolverlas con la máxima celeridad.
  • Tener personal formado y oficinas al alcance de sus clientes con el objetivo de minimizar el tiempo necesario para resolver las tramitaciones.
  • Promover mecanismos que permitan ofrecer sus servicios sin necesidad de que los clientes se desplacen a sus oficinas.
  • Impulsar la simplificación en el cumplimiento de las obligaciones administrativas tanto en el sentido de evitar cargas innecesarias como en el de unificar las tramitaciones que estén relacionadas.
  • Impulsar la OGE como punto de referencia de la Administración para la resolución de las obligaciones administrativas de las empresas.
  • Establecer mecanismos de participación de todo el personal de la oficina en la mejora de prestación de los servicios de la OGE.
  • Mantener un sistema de Gestión de la Calidad para lograr una mejora continua en la satisfacción de nuestros clientes.
  • Mejorar continuamente la eficacia del sistema de Gestión de la Calidad conforme a la norma UNE EN ISO 9001:2000 en la que estamos certificados.
  • Ofrecer la mejor atención personalizada emitiendo, en su caso, un dossier informativo con los trámites que hay que iniciar en cada caso, los requerimientos documentales a presentar y las tasas correspondientes a cada trámite.

Característiques dels serveis

  • Per als tràmits que es resolen a l'OGE, la resolució és immediata en el mateix moment de la presentació.

  • Per als tràmits que inicia l'OGE, els expedients entren al circuit de distribució dins el mateix dia en que han estat rebuts a l’oficina.

  • L'OGE ofereix la possibilitat d’una visita concertada per programar els serveis que presta amb atenció preferent.

  • Tenim a disposició dels clients de l'OGE els fulls de queixes o de suggeriments, tant presencials com per via de formulari electrònic, que faciliten la comunicació, amb el compromís de resposta a cada cas concret.

Serveis que ofereix

L'OGE ofereix el servei d'informació amb atenció personalitzada. Mitjançant aquest servei emetem, si escau, el corresponent dossier informatiu amb els tràmits que cal iniciar, els requeriments documentals que cal presentar i les taxes i tarifes que cal abonar. Els serveis que us oferim són:

 

Mitjà utilitzat Resposta

Visita en oficina

  • Possibilitat de visita concertada, amb atenció preferent

  • Atenció presencial amb un temps d'espera inferior als 20 minuts

  • Lliurament d'un dossier personalitzat de manera immediata com a resposta a les peticions d'informació sobre tràmits

Telèfon per a la tramitació

  • Assessorament i resposta per telèfon a les consultes de tramitació mitjançant el 012

  • Derivació als informadors de l'OGE en cas de consultes complexes.

Internet

  • Informació instantània sobre tràmits i serveis a Canal Empresa

  • Informació i tramitació electrònica mitjançant les fitxes de tràmit

  • Accés a l'eina de Cerca guiada de tràmits que permet conèixer les tramitacions necessàries per a la implantació d'una determinada activitat econòmica en cada municipi de Catalunya.

  • Accés a l'espai privat "La Meva carpeta", on podeu gestionar:
    • Notificacions
    • Estat dels vostres tràmits
    • Tràmits preferits
    • Subscripcions a avisos i novetats
    • Desar esborranys de documents

 

Fecha de actualización:  30.09.2016