• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Comerç

Departament d'Empresa i Coneixement. Direcció General de Comerç

Any 2019, 56 pàg.

L'Anuari de la Distribució Comercial en règim d'autoservei és una eina d'anàlisi que elabora biennalment la Direcció General de Comerç, que analitza l'evolució en el període 2017-18 de les cinquanta principals empreses del sector de la distribució comercial amb punts de venda a Catalunya. Com a novetat, l'edició de 2019 analitza també aspectes de comptabilitat social.

Direcció General de Comerç
2010, 48 pàg.

Resultat del treball col·laboratiu realitzat dins de la comunitat virtual Empresaris Comerç Futur, sota la direcció de Josep Capell, amb la intenció de servir de guia per a totes aquelles persones que vulguin implantar un Pla d'acollida a la seva empresa, o que vulguin actualitzar alguns dels seus continguts.

Coberta de la publicació

Direcció General de Comerç
2010, 109 pàg.

Josep-Francesc Valls (ESADE) presenta els casos de sis empreses del sector comercial català que han dut a terme estratègies de creixement amb èxit: Andreu Xarcuteria i Tastets, Culinarium, Farggi, La Creu Blanca, Plusfresc i Señor 1961. Inclou unes claus a tenir en compte si es vol implantar una estratègia de creixement a les empreses del sector comercial.

Direcció General de Comerç
2005

Treball de recerca i anàlisi que recull les magnituds econòmiques i les característiques dels mercats de marxants, i que vol ser un instrument de gran utilitat tant per als professionals del sector com per als tècnics de comerç de les corporacions municipals.

Direcció General de Comerç
2003 PVP 12,00 euros, 102 pàg., 2a edició

Dins la política de reforçament dels eixos comercials urbans, aquesta guia incideix fonamentalment en la senyalització d'aquest tipus d'establiments, tant pel que fa a la creació de logotips que indiquin l'existència d'una concentració de centres comercials oberts, com a l'elaboració de propostes concretes de senyalització.

Coberta de la publicació

per Lluís Alegre i Valls
Direcció General de Comerç
2000, PVP 23,44 euros, 104 pàg.

La diversitat de situacions a les quals s'enfronten els centres històrics i comercials urbans impliquen un conjunt d'accions concertades entre els agents públics i privats en diversos àmbits. Aquesta guia pretén proporcionar les actuacions més idònies per potenciar-los i dotar-los dels instruments de gestió necessaris i millorar la seva identificació respecte als diferents agents econòmics, socials i culturals que hi intervenen.

Coberta de la publicació