• Imprimeix

1 milió de seguidors al Facebook del Catalunya Experience

Captura de la coberta del Facebook del Catalunya Experience

Catalunya Experience, nom que rep l'ecosistema de xarxes socials a través del qual l'Agència Catalana de Turisme promociona Catalunya en l’àmbit 2.0, es va crear amb l’objectiu d’apostar per una promoció més innovadora. Fruit de tot l'esforç realitzat en aquest entorn, recentment el Facebook del Catalunya Experience ha assolit la xifra d'1 milió de seguidors

Aquesta fita s'ha aconseguit en gran part gràcies a l'estratègia definida en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya, segons la qual fa un parell d'anys es va personalitzar el Facebook per als principals mercats turístics emissors, per tal que els usuaris de cada país trobessin continguts específics pensats per a ells en els seus respectius idiomes.

A més a més, el mateix Facebook ha elaborat un "case study" de la campanya que l'Agència Catalana de Turisme ha dut a terme al seu canal, gràcies als excel·lents resultats que ha obtingut.

L'Agència Catalana de Turisme porta anys treballant en l'àmbit de la comunicació digital, amb l'objectiu d'apostar per una promoció més innovadora, amb un pes important de l'entorn 2.0

Paral·lelament, les altres xarxes del Catalunya Experience continuen creixent:

  • Twitter

    Més de 62.000 seguidors

  • Instagram

    Més de 208.000 seguidors i 1,5 milions d'imatges etiquetades amb el hashtag #catalunyaexperience

  • YouTube

    Més 6.200 subscriptors i 7 milions de reproduccions

Catalunya s'ha convertit doncs en una de les principals destinacions turístiques a les xarxes socials i l'Agència Catalana de Turisme ha esdevingut un referent internacional en l'àmbit de la promoció turística en l'entorn 2.0.

Data d'actualització:  21.02.2017