• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Reclamació sobre subministrament elèctric, qualitat i connexió a la xarxa

21608 - Reclamació sobre subministrament elèctric, qualitat i connexió a la xarxa Departament d'Empresa i Coneixement empresaiocupacio

Les persones usuàries que tinguin alguna incidència amb la companyia elèctrica, en termes de facturació, subministrament, accés a la xarxa elèctrica o qualitat de l’atenció al client, si prèviament han fet la reclamació, poden sol·licitar a l’administració que es pronunciï, interposant una reclamació.  

També poden fer una reclamació les persones usuàries que considerin que s'estan incomplint els paràmetres de continuïtat en el subministrament i la qualitat del producte.

De la mateixa manera les persones sol·licitants d'un nou subministrament elèctric poden sol·licitar a l'Administració que comprovi la solució técnica i econòmica que ha adoptat l'empresa distribuïdora del subministrament electric, pel que fa a la tensió, el punt de lliurament, el punt de connexió i els costos associats.

Llegiu-ne més

Aquest tràmit només el podeu fer presencialment si sou un particular, tot i que es recomana fer-lo per internet.

Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius heu de tramitar per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació.

Abans de fer la reclamació a l’Administració, cal haver presentat una queixa o reclamació a l’empresa comercialitzadora o distribuïdora d’energia elèctrica.

Un cop feta la reclamació, aquesta caducarà als tres anys.

Data actualització 21.01.2020