Reclamació sobre subministrament de gas, butà i estacions de servei de carburants

21828 - Reclamació sobre subministrament de gas, butà i estacions de servei de carburants Departament d'Empresa i Coneixement empresaiocupacio

Les persones usuàries que tinguin alguna incidència amb la companyia del gas, en termes de facturació, subministrament, accés al recurs o qualitat de l’atenció al client poden sol·licitar a l’administració que es pronunciï, interposant una reclamació. 

De la mateixa manera les persones poden fer una reclamació pel que fa al servei, la qualitat i la distribució de gas butà.

També es poden fer reclamacions en el cas de l'atenció rebuda o la qualitat del carburant en les estacions de servei (benzineres). 

Llegiu-ne més

Si sou un particular, aquest tràmit el podeu fer presencialment, tot i que es recomana fer-lo per internet.

Els autònoms, professionals, empreses, entitats i altres col·lectius heu de tramitar per internet. La documentació que aporteu per un altre canal no es tindrà en compte ni es computarà a efectes de data de presentació. 

Aquest tràmit està habilitat perquè us puguin ajudar des d’una oficina d’atenció presencial de les que es relacionen a continuació, on la persona que us atengui pot fer la tramitació en el vostre nom, amb el vostre consentiment.

Un cop feta la reclamació, aquesta caducarà als tres anys.

Persones usuàries:

  • que tinguin un contracte de subministrament de gas,
  • o que consumeixin gas butà,
  • o hagin rebut un servei que ofereixin les estacions de servei pel que fa a hidrocarburs i altres serveis vinculats.
Què necessiteu fer?

Data actualització  22.10.2019