• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

El Departament d'Empresa i Coneixement posa en marxa l'Àrea Privada de Canal Empresa, per facilitar la gestió dels tràmits a les empreses

Torna
Dijous, 15 d'octubre de 2020
  • Canal Empresa canvia l’espai La meva carpeta per una Àrea privada totalment renovada, amb l’objectiu de millorar i facilitar la gestió dels tràmits a empreses, emprenedors i intermediaris

 

  • La nova Àrea Privada de Canal Empresa és fruit d’un llarg projecte que va començar amb la seva conceptualització al 2017, comparteix tecnologia i components amb l’àrea privada ciutadana i està  preparada per incorporar els nous models de tramitació unificada i de representació i gestió de permisos a col·laboradors, que és el proper pas a desenvolupar.
.

.

El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de l’Oficina de Gestió Empresarial, ha posat en marxa a partir d’avui l’Àrea Privada de Canal Empresa, un espai virtual on empreses, professionals i intermediaris podran gestionar de manera encara més fàcil els seus tràmits amb l’Administració de la Generalitat.

Aquest espai neix en paral·lel amb l’Àrea Privada ciutadana, centrada en les gestions dels particulars. Els nous espais virtuals per facilitar el seguiment de les gestions per part de la ciutadania i les empreses ja estan en ple funcionament: després de d’un llarg procés de construcció, les dues Àrees privades han passat a substituir les antigues carpetes de ciutadania i d’empresa.

Des de la seva implantació al 2013, Canal Empresa ha anat millorant la seva part pública (que no requereix identificació) i ha esdevingut el portal electrònic de la Finestreta Única Empresarial, el web on empreses i professionals troben tota la informació i tràmits relacionats amb l’activitat econòmica.

La part privada de Canal Empresa acull unes 160.000 sessions mensuals de mitjana, amb pics que van assolir els 260.000 durant els mesos de març i abril quan, per raó de les mesures per la Covid-19. En aquest període, Canal Empresa gairebé va duplicar les seves visites i tramitacions habituals, assumint en un mes (del 15 de març al 15 d’abril) 2.700.000 visualitzacions de pàgines.

A partir d’avui, Canal Empresa compta amb una nova eina amb la que donar un millor servei a empreses i professionals, l’Àrea privada. Aquest espai ofereix un nou disseny responsiu i accessible, és més simple i entenedor, i millora la gestió de les dades d’empresa i establiments. Així mateix, ofereix un perfil diferenciat per a intermediaris i per gestors, una visualització dels expedients més funcional, i està preparat per la gestió unificada i amb dades.

A més, s’ha millorat especialment la visualització del detall del tràmit, amb un nou component que permet seguir fàcilment l’evolució de la tramitació, els documents aportats i tot l’històric de les gestions.

Aquest evolutiu vol facilitar l’ús de l’àrea privada i convertir-la en un centre de control per a l’empresa, des d’on pugui gestionar tots els seus tràmits i dades. El primer cop que s’accedeix, l’usuari ha de passar per un procés de benvinguda (onboarding), fent una primera edició del perfil i les preferències (les dades de què ja disposa l’administració es carregaran automàticament). Aquestes preferències podran ser editades i modificades en qualsevol moment.

La nova Àrea Privada de Canal Empresa és fruit d’un llarg projecte que va començar amb la seva conceptualització al 2017, comparteix tecnologia i components amb l’àrea privada ciutadana i està  preparada per incorporar els nous models de tramitació unificada i de representació i gestió de permisos a col·laboradors, que és el proper pas a desenvolupar.

Segueix-nos a les xarxes _________________________________________________________