• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

La Generalitat dona suport a la primera edició del Retail and Brand Experience World Congress

29/03/2019 17:42
20190329 Setmana comerç

Imatge de l'espai

· En el marc de les Jornades Comerç Increïble dedicada avui a les noves solucions tecnològiques en el retail, i on Fira Barcelona ha presentat el Congrés, la directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, ha avançat que la Generalitat hi participarà i que “és una oportunitat per convertir Catalunya en un referent en innovació en comerç”

· Retail & Brand Experience World Congress és un esdeveniment internacional dedicat al retail que se celebrarà del 27 al 29 de maig a Barcelona, i focalitzarà la seva primera edició en la gran eclosió tecnològica del sector

· L’Espai Endesa ha acollit avui “Retail Technonetworking”, el primer showroom dedicat a les últimes novetats en solucions tecnològiques per al comerç. Aquesta ha estat la última sessió de les Jornades Comerç Increïble, l’espai de debat i coneixement que ha impulsat la Generalitat en el marc de la Setmana del Comerç


El Departament d’Empresa i Coneixement, a través de la Direcció General de Comerç, donarà suport a la primera edició del Retail and Brand Experience World Congress que se celebrarà a Fira Barcelona del 27 al 29 de maig. Així ho ha explicat avui, en el marc de la última sessió de les Jornades Comerç Increïble, la directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, on ha avançat que la Generalitat hi serà present i que aquest esdeveniment “és una oportunitat per convertir Catalunya en un referent en innovació en comerç”.

En aquesta darrera sessió de les Jornades Comerç Increïble, dedicada avui a les últimes novetats en solucions tecnològiques per al retail, la responsable de Fira Barcelona, Alba Batiste, ha presentat el congrés, que focalitzarà la seva primera edició en la gran eclosió tecnològica del sector.

Segons ha explicat Batiste, el congrés analitzarà l’experiència de client, les noves tendències i models de negoci, la cadena de subministrament i logística, el real estate i les noves tecnologies en retail. Comptarà amb 120 empreses proveïdores, més d’un centenar de ponents internacionals, sessions plenàries —amb speakers i casos d’èxit dels principals retailers a nivell global— i els espais LAB, on els assistents podran inscriure’s gratuïtament i en grups reduïts s’analitzaran reptes específics de la mà d’experts. Així mateix, el congrés comptarà amb el Start-up Village, amb una trentena d’empreses emergents, que competiran entre elles. En la part més lúdica, el Retail and Brand Experience World Congress té previstes diverses activitats en col·laboració amb el festival Primavera Sound.

La presentació s’ha fet avui a l’Espai Endesa, en el marc del “Retail Technetworking”, un showroom per al retail, on una vintena d’empreses i entitats desenvolupadores han presentat les últimes solucions digitals en àmbits com Sistemes de RFID, compta persones, wifi social, Intel·ligència Artificial, Big Data, sistemes de pagament, contactless, seamless, o eines de Google,

El Retail Technonetworking ha comptat amb la participació d’empreses com Manzaning, FollowUP, Beabloo, Redislogar SA, Capture, Bitphy, Secartys, BestFreeWifi, Sequra, Payment Innovation Hub, Keonn, Proppos, Imotion Analytics, Solostocks, Visual Counter, Aumenta Solutions, o Endesa.

La 3a ed. de la Setmana del Comerç

Diumenge tindrà lloc a Sant Carles de laRàpita la cloenda de la tercera edició de la Setmana del Comerç, una iniciativa que impulsa la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM). Al llarg d’aquesta setmana, i amb el comerç com a protagonista, aquesta iniciativa pretén ser el punt de trobada amb el sector comercial, amb espais d’intercanvi d’experiències, plataformes de reflexió i de foment d’idees, i amb més de 160 activitats arreu del territori, per reivindicar l’important paper del comerç en l’economia catalana i en el model de país.