• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

La 3a sessió de les Jornades Comerç Increïble se centra en abordar i donar eines al sector per maximitzar les inversions en eines tecnològiques

28/03/2019 19:07
20190328 DGI setmana Comerç

La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, durant la jornada

La 3a sessió de les Jornades Comerç Increïble s’ha dedicat avui a com maximitzar les inversions en eines tecnològiques. Amb la participació de 3 experts en la matèria, la jornada s’ha orientat específicament als empresaris de comerç, artesania i moda i als professionals que gestionen aquest àmbit a les seves empreses.

El director d’expansió a Espanya i Portugal de Pinterest, Pau Casas, ha iniciat la jornada amb la ponència “Com fer créixer el teu negoci a Pinterest”. Posteriorment, el CEO de BeAgency, Micky Ribera, ha presentat “#BrandFormance - Estratègies a xarxes socials que venen i construeixen marca”. Per la seva banda el fundador i CEO d’Altostratus (Partner Google Cloud), Daniel Aldea, ha explicat “Casos d’ús del G Suite al retail”.

Un cop finalitzat l’espai de debat i conclusions, la directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, ha clos la jornada i ha remarcat “la importància de generar aliances amb el sector tecnològic per poder intercanviar coneixement, eines i experiències”.

El Pier 01 Barcelona Tech City (Plaça de Pau Vila, 1 ) ha acollit la tercera sessió d’aquestes jornades de debat i coneixement que impulsa la Generalitat en el marc de la celebració de la Setmana del Comerç.

La 3a ed. de la Setmana del Comerç

Des de dilluns i fins diumenge 31 de març se celebra la tercera edició de la Setmana del Comerç, una iniciativa que impulsa la Generalitat, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM). Amb el comerç com a protagonista, aquesta iniciativa pretén ser el punt de trobada amb el sector comercial on es combinaran espais d’intercanvi d’experiències, plataformes de reflexió, i espais de foment d’idees amb un munt d’activitats arreu del territori que ajudaran a posar en valor el comerç i a reivindicar l’important paper que juga en l’economia catalana i en el model de país.