• Imprimeix

Xina: Catalunya es presenta com a destinació de turisme MICE, mostra la seva oferta de turisme premium i Xina segueix creixent com a mercat emissor

L’oficina de promoció turística de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) a la Xina, a través del Catalunya Convention Bureau (CCB), ha participat en la quarta edició de la Global Resource Conference organitzada pel Shanghái  MICE Consultant Committee (SMCC). Els dies 19 i 20 de novembre, els membres locals d’aquest comitè van conèixer Catalunya com a destinació europea líder de turisme d’oci però també especialitzada en turisme de reunions.

Turisme premium

D’altra banda, l’empresa xinesa Ju Xiu Technologies, especialitzada en producció d’imatges en realitat virtual, va visitar Catalunya per gravar els productes i serveis de les empreses catalanes del programa Catalunya Premium de l’ACT. Els vídeos resultants serviran per promocionar el turisme de qualitat a la destinació catalana en futures trobades professionals i a les xarxes socials xineses.

La Xina, emissor en creixement

Per acabar, segons dades de la China National Tourism Administration (CNTA), els xinesos van realitzar 122 milions de sortides durant el 2016 i van gastar 109.800 milions de dòlars, un creixement del 4,3% i 5,1%, respectivament en comparació a l’any anterior. A finals de 2016, el mercat xinès disposava de 27.939 agències de viatges registrades de els quals 3.989 compten amb llicència per operar turisme outbound.

 

 

Data d'actualització:  17.12.2017