• Imprimeix

Xina: Agenda, acords i tendències del mercat xinès

El passat mes de juny el Centre de Promoció Turística de l’Agència Catalana de Turisme a Beijing va arribar a un acord amb Asialink per promocionar Catalunya a través de la seva plataforma i de les seves xarxes socials. CTRIP, que representa Asialink al nostre mercat, és l’agència de viatges online més important de Xina amb una quota del 63%. El 2016, 15 milions de xinesos van fer servir aquest servei per reservar les seves vacances.

Seguint amb l’activitat del Centre de Promoció Turística a Xina, l’ACT va participar a l’edició d’enguany de la China International Tourism Industry Expo que va tenir lloc del 8 al 10 de setembre a Guangzhou. De la mateixa manera, el 12 i 13 de setembre el CPT va participar a la TTM International Tourism Business Forum, a Chengdu.

D’altra banda, l’Acadèmia de Turisme de Xina ha publicat l’Informe de Tendències de turisme xinès cap a Europa del primer semestre de 2017. Segons l’informe, durant 2017 uns 5,5 milions de turistes xinesos visitaran Europa, amb Barcelona com a cinquena ciutat dins del rànquing de preferències.

Data d'actualització:  28.09.2017