• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Presentacions de turisme cultural i l’OTA On the Beach compra l’operador Classic Collection

L’Agència Catalana de Turisme, a través de la seva oficina de promoció al Regne Unit, presenta l’oferta de Catalunya en el segment de turisme cultural a les ciutats de Belfast i Edinburgh, connectades directament amb diferents aeroports de Catalunya.

Les presentacions, realitzades el 16 i el 17 d’octubre, al Titanic Museum de Belfast i a l’Hotel Balmoral d’Edinburgh respectivament, s’emmarquen en la celebració de l’any temàtic que Catalunya dedica enguany al turisme cultural. L’Any del Turisme Cultural té com a objectiu posicionar la cultura com a eix clau i diferencial de Catalunya i contribuir a la seva sostenibilitat social i econòmica.

 

L'OTA On the Beach compra l’operador de luxe Classic Collection

Les dues empreses del mercat britànic, tant On The Beach com Classic Collection, venen l’oferta catalana de Barcelona, Costa Brava i Costa Daurada. En el marc de la incertesa del Brexit, però amb un creixement general constant del 5% any rere any de les vendes de vacances a la platja, l’OTA On the Beach ha comprat l’operador de luxe Classic Collection.

El grup On the Beach vol ajudar l’operador a crear un nou portal online que doni accés exclusiu als agents de viatges pel producte de platja de 4 i 5 estrelles. On the Beach gestiona actualment el 25% de les reserves de vacances de platja a destinacions de curta distància venudes online al Regne Unit. En el marc de la nova regulació d’equipatges establerta en aquest mercat a principis d’estiu, i que ha fet que el paquet dinàmic sigui més difícil de comercialitzar, aquesta compra permetrà a Classic Collection treballar sota la gestió d’On The Beach i es preveu que junts augmentin les vendes d’aquest segment de producte de platja.

Data d'actualització:  02.11.2018