• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Quin grau de competivitat TIC té la teva empresa?

Esbrina-ho gràcies a l’eina d'autodiagnosi dissenyada per la Direcció General de Turisme (DGT).

Quin grau de competitivitat TIC té la teva empresa?

Es tracta d’un programa d’ajuda per incorporar la digitalització a través d’una eina de diagnòstic que genera un procés d’avaluació, recomanació i anàlisi en cinc dimensions: màrqueting digital, comercialització online, eines de gestió TIC, digitalització de l’experiència i anàlisi general.

Durant el primer trimestre de 2020 la DGT disposarà d’una primera fotografia de la maduresa digital del sector turístic català que permetrà dissenyar les accions formatives més adients per ajudar el sector a millorar la seva competitivitat TIC.

El qüestionari és dinàmic i evoluciona segons les respostes de cada empresa a preguntes com ara si es realitza màrqueting de continguts, amb quina periodicitat s’actualitzen les xarxes socials, com es gestiona el control dels preus o si es realitzeu algun tipus d'anàlisis de dades per generar valor. El formulari és accessible des de qualsevol dispositiu i pensat especialment per a agències de viatges, allotjaments, establiments de restauració i activitats turístiques.

Un cop completat, l’usuari rep automàticament un informe personalitzat online -descarregable i per email- que analitza l’estratègia de la seva empresa en àmbits com la presència a internet, les xarxes socials, la implementació del comerç electrònic online i la digitalització del punt de venda. Per a cada àmbit ofereix una valoració genèrica i un seguit de propostes de millora. amb indicadors gràfics sobre l’estat de maduresa de l’empresa i una presentació de resultats.

Aquesta iniciativa s’emmarca en leix 5 del Pla Estratègic de Turisme de Catalunya 2018-2022 que destaca la necessitat de millorar les condicions competitives del turisme de Catalunya a través dels següents objectius estratègics: formar adequadament el capital humà i fomentar la innovació i l’adopció de tecnologies.

La nova eina d’autodiagnosi TIC envia a l’empresa un informe personalitzat online que analitza la seva estratègia en àmbits com la presència a internet, les xarxes socials, la implementació del comerç electrònic online i la digitalització del punt de venda.

Data d'actualització:  13.11.2019