• Imprimeix

Països Nòrdics: Tendències i volum del turisme MICE al mercat suec

Les principals tendències del turisme MICE provinent de Suècia a tenir en compte són, entre d’altres, la reducció del nombre de conferències a l’estranger per ser més efectius en temps i pressupost, i la pèrdua del pes del venue mentre guanyen importància els serveis, la gastronomia i la recomanació de tercers. Pel que fa a temàtiques, la resolució de problemes reemplaça el team Building i, cada cop més, els participants busquen més temps per cuidar la ment, prioritzant el benestar mental i emocional.

Pel que fa a volum de negoci dels viatges MICE a Suècia, va augmentar un 5% el 2016. Les agències més importants són Egencia, Hogg Robinson Nordic, Amex GBT i BCD Travel/ Ticket Biz. Quant a les OTAs, el mercat suec està liderat per: Egencia, Ticket i Resia.

I un apunt pel que fa a l’emissor noruec: de cara a l’any 2018, les reserves dels viatges per a l’estiu han augmentat un 30%.

Data d'actualització:  17.12.2017