• Imprimeix

Xina: Promoció de l’oferta de luxe catalana, a la fira ILTM Àsia 2017

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha participat amb un estand propi a l’ILTM Asia, la fira B2B de turisme de luxe més important d’Àsia-Pacífic, que ha tingut lloc a Xangai (La Xina) del 5 al 8 de juny de 2017. L’estand ha comptat amb la participació de vuit empreses catalanes, membres de Catalunya Premium, la marca de l’ACT dirigida a empreses i entitats vinculades amb el sector del luxe, que ofereixen propostes premium pensades per emocionar el públic que visita la destinació catalana buscant experiències autèntiques, exclusives i personalitzades.

Entre les empreses assistents a l’ILTM, hi ha representants de l’Associació d’Amics del Passeig de Gràcia, Barcelona Turisme, Bodegas Torres, El Palace Hotel, Hotel Omm, Mas de Torrent Hotel & Spa, PGA Catalunya Resort i The Real Thing.

A més, arran de les trobades B2B que s’havien de produir durant la fira, des de les oficines de Beijing i Singapur de l’Agència Catalana de Turisme s’han organitzat unes sessions formatives per als coexpositors catalans sobre intel·ligència de mercat, en què s’han explicat les particularitats dels mercats més importants d’Àsia-Pacífic. També s’ha realitzat una reunió de negocis amb els directius de Lvmama, una de les agències de viatge en línia més importants de la Xina, i una presentació B2C amb l’agència de viatges Unique Way.

Finalment, s’ha organitzat un sopar de networking entre l’empresariat català i 35 representants d’agències de viatge de luxe d’arreu d’Àsia-Pacífic, per tal de fomentar la interacció i els negocis entre les empreses catalanes i les asiàtiques.

Data d'actualització:  07.07.2017