• Imprimeix

Més de 1.250 empreses i entitats afiliades a l’ACT

L’Agència Catalana de Turisme ha reunit uns 400 professionals per fomentar el treball en xarxa i informar-los de novetats.

Més de 1.250 empreses i entitats afiliades a l’ACT

En aquesta trobada de treball, inaugurada pel director de l’ACT, Xavier Espasa, s’ha presentat l’actualització del Pla de Màrqueting i l’evolució dels Programes de Treball. A més, amb la voluntat d’impulsar la competitivitat del sector turístic, s’hi han realitzat sessions sobre intel·ligència de mercat i sobre bones pràctiques en l’ús de les xarxes socials.

La jornada ha permès reunir els adherits amb les responsables de cada marca (brand manager) per fer balanç de l’any 2017 i treballar conjuntament en la proposta d’accions del 2018. Així mateix, en el workshop que s’hi ha celebrat, l’ACT ha propiciat la concertació de centenars de cites entre professionals del sector turístic català, creant sinergies entre membres d’empreses i entitats.

Els programes d’especialització de l’ACT persegueixen facilitar l’acció comercial oferint experiències turístiques enfocades a la demanda amb l’objectiu d’atraure més clients i de major qualitat. Prenent el relleu dels antics Clubs de Producte i Certificacions, aquests programes es van posar en marxa l’any 2015 seguint les directrius marcades en el Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2013–2016 elaborat pel Govern de la Generalitat. 

 

 

Programes de Treball per a adherits a l’ACT

Les empreses i entitats afiliades a l’Agència Catalana de Turisme poden accedir en exclusiva als Programes de Treball de Marques i Segells. Els seus membres gaudeixen d’una sèrie de serveis que beneficien el seu negoci i el posicionament del seu producte turístic com ara: cursos de formació especialitzats, suport a la comercialització dels seus productes, accés a dades sobre els principals mercats emissors de turisme a Catalunya i gaudir de visibilitat en els canals de difusió de l’ACT.

Els programes d’especialització de l’ACT persegueixen facilitar l’acció comercial oferint experiències turístiques enfocades a la demanda amb l’objectiu d’atraure més clients i de major qualitat.

Data d'actualització:  12.12.2017