• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Participació a la ILTM China, primer workshop de turisme esportiu i presència a les xarxes de la influencer Iris CAI

L’ACT ha participat a la primera edició de la ILTM China juntament amb el FC Barcelona, celebrada a Shangai. La participació a aquesta fira especialitzada en turisme premium ha permès a l’oficina de promoció de l’ACT al mercat xinès reunir-se amb més de 70 hosted buyers locals per promocionar l’oferta de Catalunya en aquest segment.

 

Primer workshop de turisme esportiu del mercat xinès

L’Agència Catalana de Turisme ha propiciat que 11 agents xinesos especialitzats en el segment de turisme esportiu visitin diversos municipis i instal·lacions de Catalunya amb motiu d’un viatge de familiarització. Aquesta acció ha permès acostar al mercat xinès l’oferta de municipis amb la certificació Destinació de Turisme Esportiu com Castelldefels, Cambrils, Salou, Blanes, Lloret de Mar i l’Hospitalet. En el marc d’aquest viatge, l’ACT també ha organitzat un workshop amb 15 empreses i institucions de Catalunya que van poder-se reunir amb els agents del mercat xinès i així incentivar la comercialització del segment esportiu. 

 

Catalunya, a les xarxes socials de la influencer xinesa Iris CAI

Iris CAI, influencer xinesa i cofundadora de l’agència de viatges Uniqueway, ha visitat Catalunya en el marc del programa oficial de l’Any de Turisme UE-Xina. L’acció ha fet possible que els seguidors de CAI coneguessin a través de les xarxes socials diversos indrets de la nostra destinació: Montserrat, el Penedès, Figueres, Girona i Tarragona.

Data d'actualització:  19.12.2018