• Imprimeix

L'Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona promocionen Catalunya als Estats Units

Amb motiu de la gira de pretemporada del club, es donarà a conèixer Catalunya com a destinació turística en el mercat estatunidenc.

L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona promocionen Catalunya als Estats Units

Del 22 al 29 de juliol, en el marc de la International Champions Cup, el Barça visita les ciutats de Nova York, Washington i Miami per jugar partits contra la Juventus, el Manchester United i el Real Madrid, respectivament.

La campanya de promoció té com a objectiu donar a conèixer Catalunya com a destinació turística al mercat dels Estats Units. És per això que els jugadors de futbol i el seu staff  lluiran la marca Catalunya al polo de passeig durant tota la gira de pretemporada. A més, el logo també estarà present en els camps d’entrenament i a altres suports gràfics. Aquesta és una de les accions que formen part de l’acord de Partenariat de l’ACT i el FC Barcelona, vigent des del 2012.

La campanya es complementa amb l’acció “Get Ready for Pun”, activa fins el 30 de juliol i dirigida als fans americans del Barça. Els seguidors estatunidencs del club poden participar en un concurs realitzat a través del web getreadyforpun.fcbarcelona.com on es donen a conèixer breus vídeos de Catalunya per explicar la destinació turística amb símbols propis que també representen el Barça (la pinya, el mosaic i la bicicleta). En el mateix espai, els usuaris poden participar en un sorteig per venir a casa nostra a conèixer de primera mà el FC Barcelona i les terres catalanes.

Aquesta campanya es difon als Estats Units a través de les xarxes socials del club blaugrana, que compta en aquest mercat amb milions de seguidors a Facebook i a Instagram, a través de l’enviament d’un butlletí als seus fans i al web oficial del club. Així mateix, també es dóna a conèixer l’acció mitjançant la pàgina de Facebook del Catalunya Experience en aquest mercat.

D’altra banda Estrella Damm, també partner de l’ACT i del FC Barcelona, hi col·labora difonent la campanya produint i distribuint 10.000 sotagots a Miami, així com a través de la seva pàgina de Facebook.

Els seguidors estatunidencs del club poden participar en una campanya on, a través de símbols que comparteixen Catalunya i el Barça, s'explica la destinació turística.

Data d'actualització:  12.07.2017