• Imprimeix

Servei d’informació turística per xat directe

La Direcció General de Turisme (DGT) disposa d’un nou servei d’informació turística a través d’un canal web, accessible des de l’ordinador i dispositius mòbils.

Informació turística per xat directe

En tractar-se d’una eina de conversa per missatgeria directa, els usuaris poden rebre resposta a les seves consultes de manera immediata des del servei centralitzat de l’Oficina de Turisme del Palau Robert. Amb capacitat per respondre en més de 90 idiomes, l’horari d’atenció és de 10 a 20 hores els dies laborables i de 10 a 14.30 hores els diumenges i festius. Per accedir al servei només cal entrar al web www.mensaxe.com/otcbarcelona o escanejar el codi QR facilitat per l’oficina i seguir les instruccions. 

Amb la incorporació del nou servei s’espera ampliar el nombre de peticions ateses des de qualsevol lloc del món i augmentar la comoditat dels usuaris. 

Aquesta iniciativa segueix la línia d’altres accions impulsades des de la Generalitat, que compta amb una exhaustiva tradició en l’ús de les TIC en l’àmbit turístic. Algunes d’elles són els diferents perfils promocionals de l’Agència Catalana de Turisme (ACT) a les xarxes socials (Facebook, Twitter, YouTube i Instagram), el canal de Twitter corporatiu @turismecat i el servei d’atenció Ask the office gestionat a través de la pàgina de Facebook Catalunya Experience. 

Aquest nou servei, que funciona com a oficina virtual, se suma a l’atenció presencial i telemàtica de les 8 oficines repartides arreu del territori. El 2016, les oficines de turisme van atendre, entre peticions presencials i telemàtiques, més de 435.000 consultes, de les quals gairebé el 70% s’interessaven per algun aspecte relacionat amb el turisme cultural.

Aquest servei, que es gestiona des de l’Oficina de Turisme de la Generalitat a Barcelona ubicada al Palau Robert, ofereix atenció en temps real i en més de 90 idiomes

Data d'actualització:  27.09.2017