• Imprimeix

França: La Balaguère negocia una fusió amb UCPA i campings.com, marca única per accelerar la seva expansió internacional

El principal operador turístic francès de natura i senderisme a Catalunya, La Balaguère, ha iniciat converses amb l’Union Nationale des Centres de Plein Air (UCPA) per acordar una fusió. Segons un comunicat, les dues empreses busquen unir esforços de cara als públics jove, adult i familiar. La Balaguère està especialitzada en excursions per etapes i rutes de muntanya. A Catalunya, des de fa anys, comercialitzen forfaits per setmanes amb la possibilitat de guia, normalment circuits a peu i estades en hotels. La majoria de l’oferta es concentra a la costa, però també programen estades al Cadí i a la Val d’Aran. De Catalunya, els seus responsables valoren la combinació de mar i muntanya i la seva gran diversitat de paisatges, així com la identitat cultural i el caràcter singular del territori. Si la venda es confirma, La Balaguère esdevindria una societat anònima, filial de l’associació pública UCPA Sport Vacances, que promou la pràctica esportiva en entorns naturals. Aquest operador ja ha confirmat que mantindrà totes les rutes existents.

 

Campings.com esdevé marca única per accelerar la seva expansió internacional

Campings.com, l’empresa capdavantera en la intermediació de les estades en càmpings, esdevé una marca única per accelerar la seva expansió internacional. L’empresa, creada el 2009, va atendre l’any passat 600.000 clients, el 90% dels quals a França. Amb la voluntat de simplificar els seus productes de cara a l’exterior, ha renunciat a Camping N°1, dedicada als agents de viatges i als comitès d’empresa, i a Vacances Camping, responsable del mercat B2C. Càmpings.com compta actualment amb 47 establiments arreu d’Espanya, 26 a Catalunya, concentrats a la Costa Daurada i la Costa Brava. L’empresa té referenciats actualment uns 1.500 càmpings a la resta d’Europa, tot i que el seu objectiu després de la unificació és concentrar-se al sud del continent, on creuen que el sector té més marge de creixement.

Data d'actualització:  17.12.2017