• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Europa Central

Promoció de l’oferta de turisme de negocis i turisme familiar de Catalunya i Tramuntana Travel nou operador austríac

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) ha fomentat la contractació de l’oferta turística de Catalunya al mercat alemany. Mitjançant dos viatges de familiarització i un workshop amb operadors turístics, l’ACT ha mostrat als professionals propostes de turisme de reunions i esdeveniments i de turisme familiar.

Pel que fa a l’acció de MICE, les 12 agències alemanyes van conèixer hotels, activitats i equipaments de Costa Daurada i es van reunir amb 16 empreses catalanes afiliades al Catalunya Convention Bureau dels programes de treball de l’ACT. En el cas de la promoció del turisme familiar, 11 agències afiliades a l’associació RTK van visitar destinacions certificades en turisme familiar per l’ACT de Costa Barcelona i Costa Daurada per poder-les oferir als seus clients.

En relació al mercat austríac, una emprenedora amb arrels a Catalunya ha volgut apropar la seva passió i experiència en la destinació. Aquest 2019, ha fundat a la capital vienesa l’operador outbound Tramuntana Travel, que es concentrarà exclusivament al mercat destinatari de Catalunya. A partir del 2020, aquest operador començarà a comercialitzar viatges d’alta qualitat i per a grups reduïts de parla alemanya arreu de Catalunya, procurant visitar llocs insòlits i descobrir paisatges únics. El programa es focalitzarà en  l’enoturisme i la gastronomia catalana amb un incís especial en el segment foodie.  

Data d'actualització:  18.11.2019