• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Europa Central

Canvi en la tendència entre els joves turistes alemanys i els grans touroperadors del país segueixen apostant per Catalunya

Les darreres dades indiquen que el procés de compra de les vacances està canviant dins la societat alemanya. Només un de cada quatre joves alemanys d’entre 18 i 34 anys fa la compra d’unes vacances organitzades mentre la gran majoria prefereix adquirir el serveis turístics de forma flexible i individual. 

Així, les dades de l’empresa pionera en recerca online Yougov-Analyse, amb més de 4.000 enquestats, constaten que un 28% reservaria a través de Booking i un 19% a través de Airbnb. La bona imatge d’aquests portals de reserva va en detriment dels grans turoperadors com TUI, del qual només un 26% dels millennials en té una imatge positiva.

 

Els grans touroperadors alemanys segueixen apostant per Catalunya

L’oferta turística de Catalunya augmenta dins els catàlegs dels grans touroperadors alemanys per aquest 2019.

DER Touristik, el tercer touroperador més important d’Alemanya, amb el domini de marques com DERTOUR, ITS i Jahn Reisen, ha ampliat l’oferta hotelera a la costa catalana. També és el cas de FTI, el touroperador de Munich, que ofereix per aquest 2019 més establiments hotelers a Costa Barcelona.

Per la seva part, Neckermann Reisen, una de les marques de Thomas Cook i la segona més gran d’Alemanya; Schauinsland-Reisen, especialitzat en sol i platja; i TUI, el turoperador més important d’Alemanya, han ampliat la seva oferta tant a la Costa Daurada com a la Costa Brava.

D’aquesta manera, els touroperadors alemanys augmenten l’oferta destinada al turisme de platja i família per als seus clients apostant per la costa catalana com un dels principals receptors de turistes alemanys.

Data d'actualització:  28.02.2019