• Imprimeix

Comerç


Departament d’Empresa i Ocupació. Direcció General de Comerç
Any 2015, 75 pàg.

Aquesta publicació facilita informació de primera mà sobre la situació del sector de la distribució i, més concretament, dels productes d'ús quotidià. Recull les dades relatives a les cinquanta primeres empreses del sector que operen en règim d'autoservei per a l’exercici 2014.

Direcció General de Comerç
2010, 48 pàg.

Resultat del treball col·laboratiu realitzat dins de la comunitat virtual Empresaris Comerç Futur, sota la direcció de Josep Capell, amb la intenció de servir de guia per a totes aquelles persones que vulguin implantar un Pla d’acollida a la seva empresa, o que vulguin actualitzar alguns dels seus continguts.

Pla d'Acollida a l'Empresa

Direcció General de Comerç
2010, 109 pàg.

Josep-Francesc Valls (ESADE) presenta els casos de sis empreses del sector comercial català que han dut a terme estratègies de creixement amb èxit: Andreu Xarcuteria i Tastets, Culinarium, Farggi, La Creu Blanca, Plusfresc i Señor 1961. Inclou unes claus a tenir en compte si es vol implantar una estratègia de creixement a les empreses del sector comercial.

Direcció General de Comerç
2005

Treball de recerca i anàlisi que recull les magnituds econòmiques i les característiques dels mercats de marxants, i que vol ser un instrument de gran utilitat tant per als professionals del sector com per als tècnics de comerç de les corporacions municipals.

Direcció General de Comerç
2003 PVP 12,00 euros, 102 pàg., 2a edició

Dins la política de reforçament dels eixos comercials urbans, aquesta guia incideix fonamentalment en la senyalització d'aquest tipus d'establiments, tant pel que fa a la creació de logotips que indiquin l'existència d'una concentració de centres comercials oberts, com a l'elaboració de propostes concretes de senyalització.

Guia identificació 2a ed.

per Lluís Alegre i Valls
Direcció General de Comerç
2000, PVP 23,44 euros, 104 pàg.

La diversitat de situacions a les quals s'enfronten els centres històrics i comercials urbans impliquen un conjunt d'accions concertades entre els agents públics i privats en diversos àmbits. Aquesta guia pretén proporcionar les actuacions més idònies per potenciar-los i dotar-los dels instruments de gestió necessaris i millorar la seva identificació respecte als diferents agents econòmics, socials i culturals que hi intervenen.

Revitalització
Data d'actualització:  19.10.2011