• Comparteix a Telegram
  • Comparteix a WhatsApp
  • Imprimeix

Celebració del Connecta i formació sobre xarxes

L’organització del Connecta 2018, amb més de 200 professionals, marca l’activitat del Catalunya Convention Bureau.

El CCB forma les empreses sobre comercialització a les xarxes socials

L’Agència Catalana de Turisme, a través del Catalunya Convention Bureau, ha organitzat recentment a firaReus, el Connecta, un dels esdeveniments clau d’aquest any per a la indústria de reunions i esdeveniments de Catalunya.

En el marc de la inauguració de la jornada, el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font, ha explicat que “amb aquest Connecta2018 oferim l’espai de treball més potent a Catalunya pel turisme de congressos, reunions i incentius. Volem introduir la cultura digital en el nostre sector empresarial per promoure el creixement del turisme de negocis”.

L’objectiu del Connecta2018 és cocrear i innovar per reforçar aquesta indústria i seguir impulsant la competitivitat d’aquest sector a nivell internacional. I en aquest sentit, un dels objectius de l’ACT, és diversificar el turisme de congressos per tot el territori.

Aquest sector atrau cada any a Catalunya un turisme de qualitat i alt poder adquisitiu que deixa importants ingressos. Així, en els darrers 12 mesos, 1,5 milions de viatgers han visitat Catalunya per motius de negoci, generant una despesa que supera ja els 1.700 milions d’euros. A més, es tracta d’un dels segments clau per desestacionalitzar el flux turístic anual, donat que el seu rati de concentració estival és només del 30%.

Oportunitats de formació

En el marc del pla #formacióturismecat de Turisme de la Generalitat, el Catalunya Convention Bureau, programa de l'Agència Catalana de Turisme, també ha organitzat la sessió “Comercialització a les xarxes socials en el turisme de reunions: mites i veritats”. La formació, oberta a totes les empreses adherides al CCB i afiliades a l'Agència Catalana de Turisme, ha tingut lloc a Món Sant Benet i hi ha participat .

Recordeu que encara us podeu inscriure als cursos de formació de l’últim trimestre de l’any, que formen part del nou pla de formació #formacióturismecat, impulsat per la Direcció General de Turisme (DGT) i l’Agència Catalana de Turisme (ACT). “Com comunicar la sostenibilitat i autenticitat del teu establiment” (Barcelona); “Aliances del sector cultural per co-crear nous productes turístics” (Barcelona i Tarragona); i “Màrqueting digital per al turisme rural” (Girona) són alguns dels cursos amb les inscripcions obertes.

Les empreses i entitats afiliades a l’Agencia Catalana de Turisme podreu gaudir d'un 50% de descompte en tots els cursos. Les empreses i entitats adherides als programes de marques i segells podeu accedir a la formació sense cost.

Amb la celebració del Connecta, que ha aplegat més de 200 professionals del sector a firaReus, l’Agència Catalana de Turisme vol cocrear i innovar per reforçar la indústria del turisme de reunions i seguir impulsant la competitivitat d’aquest sector a nivell internacional.

Destaquem

Cursos de formació de l'últim trimestre de 2018

Pla de #formacióturismecat

Data d'actualització:  02.11.2018