• Imprimeix

Catalunya Convention Bureau, dinamitzant el turisme de reunions al territori

Noves incorporacions al CCB, 1a Trobada de Formació i Debat, vídeo promocional del MEET Catalunya.

Catalunya Convention Bureau, dinamitzant el turisme de reunions al territori

Un total de 10 empreses i entitats s’han incorporat recentment com a membres de la marca Catalunya Convention Bureau: Catalunya Bus Turístic, Barcelona Bus Turístic, Fundació Joan Miró, Majestic Hotel Spa, Autocorb, Hotel Blancafort, Hotel Barcelona Princess, Giverola Resort, Fil Mediterranean Travel Designers i Complex Turístic Can Puig.  Amb aquestes empreses, ja són 200 els membres que conformen el CCB de l’Agència Catalana de Turisme.

Precisament, el passat 12 de juliol, el CCB va organitzar la 1a Trobada de Formació i Debat pensada, precisament pels seus membres, on a més de fer networking, van poder discutir i compartir eines i estratègies per millorar l’experiència dels clients en els esdeveniments que organitzen. Sota el títol Customer Experience: aplicació en esdeveniments, el consultor especialitzat Juan Carlos Alcaide va dirigir la sessió.

El CCB també disposa ja d’un nou vídeo promocional que recull les millors imatges del MEET Catalunya 2017. Una eina més que ha de servir per donar a conèixer aquesta acció i atraure nous buyers i empreses catalanes de cara a la propera edició d’aquest esdeveniment. El MEET Catalunya és la trobada comercial de referència per al sector català de turisme de negocis. Enguany aquest workshop, celebrat a Lloret de Mar, ha generat més de 1.700 cites comercials entre 92 empreses i entitats catalanes i 80 operadors turístics de 19 països diferents.

Després de la trobada comercial, els operadors turístics participants van tenir l’oportunitat de conèixer l’oferta catalana de turisme de negocis “in situ” a través de diversos viatges de familiarització.

Data d'actualització:  18.07.2017