• Imprimeix

Àsia-Pacífic: Les experiències més buscades entre els turistes d’aquests mercats

Un estudi d’Agoda sobre viatges i tecnologia revela les principals motivacions dels turistes del Sud-est Asiàtic i Austràlia.

El turisme que prové de Singapur, acostuma a voler allotjar-se en un hotel de 4 o 5 estrelles i centrar el seu viatge en la gastronomia (un 78%) i les compres (més del 60%). També un 77% de malais i un 64% d’australians afirmen viatjar per gaudir del menjar del territori que visiten.

El paisatge i el turisme de natura captiva a indonesis i tailandesos (83%) i els filipins (un 73%) desitgen visitar destinacions de mar, sol i platja durant les seves vacances.

Així com la gastronomia, les compres, la natura i els paisatges ocupen les primeres posicions en el rànquing de productes turístics, el wellness, la vida nocturna i els esports es troben entre les experiències menys buscades pels turistes d’aquests mercats. Tot i que, en el cas dels turistes tailandesos, per exemple, l’interès pel wellness és dues vegades més gran que la mitjana regional.

A l’emissor Àsia-Pacífic, doncs, tot i compartir alguns interessos com ara el gust pel luxe i la cultura, és important conèixer les particularitats de cadascun d’ells a l’hora de presentar els nostres productes, serveis i propostes.

Data d'actualització:  17.12.2017