• Imprimeix

Activitat promocional i comercial del Catalunya Convention Bureau

L’Agència Catalana de Turisme, a través del Catalunya Convention Bureau (CCB), segueix amb la tasca d’impulsar i promocionar el turisme de reunions a Catalunya.

Turisme de reunions

Aquest any, el nombre de membres del CCB ha crescut en un 16% respecte a l’any anterior i ja en té prop de 200 membres. A principis de març es va realitzar la Jornada Tècnica de Membres del CCB, on es van raportar els resultats de les accions de 2016, i es va presentar el nou pla d’accions 2017. La jornada es va desenvolupar seguint un nou format que, amb el suport de les noves tecnologies, va permetre que els propis membres poguessin transmetre les seves necessitats i novetats que donaran contingut a les accions de promoció i comunicació que el CCB realitzarà durant aquest any.

Dues de les accions on enguany ja ha participat el CCB donant suport al territori en l’organització, han estat el 29è Congrés Nacional d’OPC Espanya, a Lleida (febrer), que va aplegar uns 200 experts en l’organització i prescripció d’aquests esdeveniments; i la XVIII Assemblea General Spain DMC, a Girona (març),  amb l’assistència d’una setantena de les principals agències especialitzades en l’organització d’esdeveniments, reunions i incentius en un territori determinat que coneixen de primera mà.

La propera cita és el MEET Catalunya, que tindrà lloc el 15 de juny a Lloret de Mar, on els professionals catalans del turisme de reunions mantindran trobades comercials amb una vuitantena d’operadors internacionals en una única jornada de treball.

Amb la participació en aquests esdeveniments, l’objectiu del CCB ha estat reforçar el posicionament de les destinacions catalanes dins de la indústria MICE. 

Un dels objectius del Catalunya Convention Bureau és reforçar el posicionament de les destinacions catalanes dins de la indústria MICE

Data d'actualització:  25.04.2017