• Imprimeix

73.000 persones participen en la 3a edició del concurs “Fans Meeting Fans”

L’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona promocionen Catalunya en mercats internacionals.

73.000 persones participen en la 3a edició del concurs “Fans Meeting Fans”

Més de 73.000 persones han participat en la tercera edició del “Fans Meeting Fans”, un concurs organitzat per l’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona en què els participants poden guanyar un viatge a Catalunya i una experiència blaugrana. L’objectiu d’aquesta acció és promocionar la destinació turística catalana en els mercats internacionals de la mà del FC Barcelona, tot creant sinergies i aprofitant l’atracció que la marca “Barça” té més enllà de les nostres fronteres.

Enguany, el “Fans Meeting Fans” gira al voltant de la figura de Carles Puyol, excapità del FC Barcelona i advisor de l’Agència Catalana de Turisme motiu pel qual va protagonitzar un vídeo promocional de Catalunya.

Els guanyadors del concurs podran visitar La Pobla de Segur (vila natal de Puyol), així com altres indrets de Catalunya. També assistiran a un partit de Lliga del Barça i podran compartir afició i experiències amb fans catalans del FC Barcelona, que els acompanyaran durant la seva visita.

Aquest concurs ha estat llançat a través de les xarxes socials del FC Barcelona, amb més de 180 milions de seguidors, i les xarxes internacionals del Catalunya Experience, els canals de l’Agència Catalana de Turisme. La pàgina web del concurs ha rebut més de tres milions de visites, de països com Argentina, Mèxic, Estats Units, Perú, Colòmbia i Equador, entre d’altres.

L’any passat, la segona edició del “Fans Meeting Fans” va arribar a més de 43 milions de persones i va tenir més de 70.000 registres de 20 països diferents, multiplicant per set els 10.000 inscrits de la primera edició. Els guanyadors van ser dos germans mexicans. Es pot veure l’experiència que van viure en aquest enllaç.

Aquest concurs és una de les moltes accions que l’Agència Catalana de Turisme i el FC Barcelona realitzen conjuntament al llarg de l’any, fruit de l’acord de partenariat que ambdues entitats mantenen des del 2012 per promocionar Catalunya i el FC Barcelona en mercats internacionals.

El concurs gira al voltant de la figura de Carles Puyol, excapità del Barça i advisor de l’Agència Catalana de Turisme.

Data d'actualització:  12.12.2017